Pagina de plati yourpay.ro Am efectuat configurarile necesare, platile online se pot efectua din acest moment. Pentru accesarea platformei exista un Buton in partea de sus-stânga a Website-ului Pagina de plati este urmatoarea: yourpay.roCERERE

Strada Parcului, Nr. 18, Loc. Hudești, Cod 717210, Jud. BT +40 231 623 102 primaria@hudesti.ro
roenfrdehuit

DISPOZIŢIE - convocarea în şedinţă 25 Martie ora 16

... în sala de şedinţe a Căminului Cultural Hudeşti, buget, cont de execuții, planul urbanistic, registrul agricol...


Nr. 33 din 19.03.2025

PUBLICAŢIE

Document pdfconvocare-buget-local-martie_c.pdf

Conform art.135 alin.(4) din OUG nr.57 /2019 privind Codul administrativ

  1. Informații despre ședință:

Pentru ziua de 25.03.2025, ora 1600 se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local Hudeşti ,ce se va desfăşura în sala de şedinţe a Căminului Cultural Hudeşti cu următoarea ordine de zi:

  1. Proiectul ordinii de zi:

b.1) Proiecte de hotărâri :

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025

2. Proiect de hotărâre privind încheierii contului de execuție pentru anul 2024.

3 Proiect de hotărâre privind adoptarea raportului privind gestionarea bunurilor aparţinând domeniului public si privat al comunei Hudeşti pentru anul 2024.

4. .Proiect de hotărâre privind adoptare raportului privind starea economică, socială şi de mediu

a comunei Hudeşti pe anul 2024.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu – DESFIINȚARE LOCUINȚĂ C1 ȘI ANEXĂ C2 ȘI CONSTRUIRE LOCUINȚĂ P+M , ANEXĂ GOSPODĂREASCĂ ȘI ÎMPREJMUIRE în satul Hudești , comuna Hudești, județul Botoșani, pe teren proprietate OLARIU MIHAIL.

6. Proiect de hotărâre privind adoptarea „Planului de măsuri pentru buna gospodărire , păstrarea curăţeniei şi respectarea strictă a normelor de igienă estetică şi urbanistică a comunei Hudesti în anul 2025.

7. Proiect de hotărâre privind stabilirea situaţiilor, modalităţilor şi cuantumului ajutorului de urgenţăşi al ajutorului de înmormântare acordat în temeiul art.85 din Legea nr.196/2016privind venitul minim de incluziune şi aleart. 59 H.G nr.1154/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 196/2016 în anul 2025.

8.Proiect de hotărâre privind aprobarea participării Consiliului Local al Comunei Hudești la

proiectul de susținere a familiilor din comuna Hudești care au în îngrijire copii cu dizabilități , prin cofinanțarea cheltuielilor cu serviciile de transport în anul 2025.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea modului de întocmire și ținere la zi a Registrului Agricol

în format electronic .

10. Proiect de hotărâre privind aderarea Comunei Hudești ca membru în "Asociația de dezvoltare

intercomunitară George Enescu – Pomîrla – Hilișeu Horia – Ibănești – A.D.I. George Enescu,

11. Proiect de hotărâre privind adoptarea rapoartelor anuale de activitate ale consilierii locali pentru anul 2024 .

b.2.Materiale,rapoarte, informări:

1. Diverse

c) Modalitatea prin care sunt puse la dispoziția consilierilor locali materialele înscrise pe proiectul ordinii de zi:

- în format electronic pe e-mail pentru consilierii care au adresă de postă electronică și pe suport de hârtie consilieirlor care nu dipun de adresă de postă electronic , de către secretarul general al comunei.

Secretar General al comunei ,

Anca Florentina Asavetei

 

 


 

Proiecte de hotărâre

Ordinea de zi

Şedinţa Consiliului Local Hudeşti

ANUNŢ

În conformitate cu dispoziţiile art.7 din Legea 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică şi ale art.35 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului local ,Primarul comunei Hudeşti aduce la cunoştinţă publică că au fost iniţiate următoarele proiecte de acte normative ,care urmează a fi supus aprobării Consiliului local Hudeşti în luna martie 2025

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025

2. Proiect de hotărâre privind încheierii contului de execuție pentru anul 2024.

3 Proiect de hotărâre privind adoptarea raportului privind gestionarea bunurilor aparţinând domeniului public si privat al comunei Hudeşti pentru anul 2024.

4. .Proiect de hotărâre privind adoptare raportului privind starea economică, socială şi de mediu a comunei Hudeşti pe anul 2024.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu – DESFIINȚARE LOCUINȚĂ C1 ȘI ANEXĂ C2 ȘI CONSTRUIRE LOCUINȚĂ P+M , ANEXĂ GOSPODĂREASCĂ ȘI ÎMPREJMUIRE în satul Hudești , comuna Hudești, județul Botoșani, pe teren proprietate OLARIU MIHAIL.

6. Proiect de hotărâre privind adoptarea „Planului de măsuri pentru buna gospodărire , păstrarea curăţeniei şi respectarea strictă a normelor de igienă estetică şi urbanistică a comunei Hudesti în anul 2025.

7. Proiect de hotărâre privind stabilirea situaţiilor, modalităţilor şi cuantumului ajutorului de urgenţăşi al ajutorului de înmormântare acordat în temeiul art.85 din Legea nr.196/2016privind venitul minim de incluziune şi aleart. 59 H.G nr.1154/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 196/2016 în anul 2025.

8.Proiect de hotărâre privind aprobarea participării Consiliului Local al Comunei Hudești la

proiectul de susținere a familiilor din comuna Hudești care au în îngrijire copii cu dizabilități , prin cofinanțarea cheltuielilor cu serviciile de transport în anul 2025.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea modului de întocmire și ținere la zi a Registrului Agricol în format electronic .

10. Proiect de hotărâre privind aderarea Comunei Hudești ca membru în "Asociația de dezvoltare

intercomunitară George Enescu – Pomîrla – Hilișeu Horia – Ibănești – A.D.I. George Enescu,

11. Proiect de hotărâre privind adoptarea rapoartelor anuale de activitate ale consilierii locali pentru anul 2024 .

Persoanele fizice şi juridice interesate pot consulta proiectele de hotărâre pe site-ul autorităţii publice locale, la adresa hudesti.ro 

Propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectele de hotărâre menţionate mai sus pot fi depuse la sediul Primăriei Hudești până cel târziu 25.03.2025, ora 10.00.

Forma lansată în dezbatere publică poate suferi modificări și/sau completări.

Primar,

Zlei Dimitre Cătălin

Tags:

Program de Lucru

Luni-Vineri 08-16

 ||| Detalii contact |||

 

Anunturi

Ministerul Muncii și Protecției Sociale a elaborat o broșură de informare pentru consumatorii vulnerabili, ce cuprinde o serie de informații utile

Statistica trafic web

Astăzi29
Ieri189
Săptamână29
Lună6294
Total265212
25-06-23

Detalii contact

Telefon Robot: +40 231 623 102

Adresa: Strada Parcului, Nr. 18, Loc. Hudești, Cod 717210, Jud. Botoșani

Email: secretariat@hudesti.ro, primariahudestibt@gmail.com (temporar)

Rezultate bune

Se poate afirma că până in prezent s-au obținut unele rezultate bune, dar nu pe măsura posibilităților existente la nivelul comunei noastre.
În noile condiții se face tot mai simțită nevoia, cel puțin în infrastructură, a parteneriatului public – privat. În acest sens, și la nivelul comunei Hudești ar trebui să se vadă o creștere mai mare a disponibilităților sectorului privat de a prelua o parte din responsabilitățile și riscurile sectorului public, iar pe de altă parte, a sectorului public de a privatiza unele servicii de utilitate publică. Pe lângă alte metode tradiționale acest parteneriat trebuie privit ca o opţiune viabilă chiar și la nivelul comunei Hudești. {Play}

Reprezinta locuitorii ei

Primarul ales reprezinta localitatea si pe locuitorii ei. El trebuie sa asigure ordinea, fiind in stransa colaborare cu Politia; vegheaza la respectarea drepturilor cetatenilor; este ordonator de credite; este administratorul bunurilor comunei; se preocupa de calitatea si intretinerea drumurilor si podurilor publice; oficiaza casatoriile; se preocupa de bunul mers al treburilor din comuna.
Inainte de 1990 multi primari, mai mult impusi decat alesi s-au angajat ca vor face si vor drege. E necesar sa recunoastem ca s-au facut si unele lucruri bune dar nu pe masura conditiilor si posibilitatilor existente la Hudesti. {Play}