Veniturile salariale, conform art.33 din Legea nr. 153 / 2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice. Lista functiilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, in vederea asigurarii transparentei veniturilor salariale. Salariul de baza, indemnizatia de incadrare sau indemnizatia lunara, dupa caz. Tipul, baza de calcul, cota procentuala,valoarea bruta a sporurilor,compensatiilor, adaosurilor,primelor si premiilor eligibile pentru fiecare functie ,precum si baza legala a acordarii acestora - conform art.15. din Legea nr. 153/2017,personalul care exercita activitatea de control financiar preventiv,pe perioada de exercitare a acesteia, beneficiaza de o majorare a salariului de baza cu 1 0%; conform art.20. alin.(1 ). din Legea nr. 153/2017, personalul care potrivit programului normal de lucru,isi desfasoara activitatea intre orele 22.00 si 6.00 beneficiaza, pentru orele lucrate in acest interval,de un spor pentru munca prestata in timpul noptii de 25% din salariul de baz~ solda de functie/salariul de baza,indemnizatia de incadrare,daca timpul astfel h!crat reprezinta cel putin 3 ore de noapte din timpul normal de lucru.
Recomandam sa vedeti si sectiunea Cariera, anunturi angajari Primarie.
Consultarea publicului cu privire la documentație, beneficiart Țului Valintin Dănuț în satul...
La procedura de achiziție directă în vederea implementării programului "MASĂ SĂNĂTOASĂ" preșcolari și...
Având în vedere referatul de aprobare nr .193/2024 întocmit de către primarul comunei Hudești și...
Autoritatea contractantă se află în imposibilitatea atribuirii unui contract ...
În sala de şedinţe a Căminului Cultural Hudeşti Nr. 143 din 16.10.2024 PUBLICAŢIE Conform art.135...
Auto sef-wash în sat Alba pe proprietate privată...
În vederea atribuirii contratului avand ca obiect PRESTARI SERVICII DE CATERING IN VEDEREA...
A DRUMURILOR COMUNALE SI SATESTI DE PE RAZA COMUNEI OFERTELE FINANCIARE SE VOR DEPUNE LA SEDIUL...
Telefon Robot: +40 231 623 102
Adresa: Strada Principală, Nr. 1, Loc. Hudești, Cod 717210, Jud. Botoșani
Se poate afirma că până in prezent s-au obținut unele rezultate bune, dar nu pe măsura posibilităților existente la nivelul comunei noastre.
În noile condiții se face tot mai simțită nevoia, cel puțin în infrastructură, a parteneriatului public – privat. În acest sens, și la nivelul comunei Hudești ar trebui să se vadă o creștere mai mare a disponibilităților sectorului privat de a prelua o parte din responsabilitățile și riscurile sectorului public, iar pe de altă parte, a sectorului public de a privatiza unele servicii de utilitate publică. Pe lângă alte metode tradiționale acest parteneriat trebuie privit ca o opţiune viabilă chiar și la nivelul comunei Hudești.
Primarul ales reprezinta localitatea si pe locuitorii ei. El trebuie sa asigure ordinea, fiind in stransa colaborare cu Politia; vegheaza la respectarea drepturilor cetatenilor; este ordonator de credite; este administratorul bunurilor comunei; se preocupa de calitatea si intretinerea drumurilor si podurilor publice; oficiaza casatoriile; se preocupa de bunul mers al treburilor din comuna.
Inainte de 1990 multi primari, mai mult impusi decat alesi s-au angajat ca vor face si vor drege. E necesar sa recunoastem ca s-au facut si unele lucruri bune dar nu pe masura conditiilor si posibilitatilor existente la Hudesti.