Veniturile salariale, conform art.33 din Legea nr. 153 / 2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice. Lista functiilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, in vederea asigurarii transparentei veniturilor salariale. Salariul de baza, indemnizatia de incadrare sau indemnizatia lunara, dupa caz. Tipul, baza de calcul, cota procentuala,valoarea bruta a sporurilor,compensatiilor, adaosurilor,primelor si premiilor eligibile pentru fiecare functie ,precum si baza legala a acordarii acestora - conform art.15. din Legea nr. 153/2017,personalul care exercita activitatea de control financiar preventiv,pe perioada de exercitare a acesteia, beneficiaza de o majorare a salariului de baza cu 1 0%; conform art.20. alin.(1 ). din Legea nr. 153/2017, personalul care potrivit programului normal de lucru,isi desfasoara activitatea intre orele 22.00 si 6.00 beneficiaza, pentru orele lucrate in acest interval,de un spor pentru munca prestata in timpul noptii de 25% din salariul de baz~ solda de functie/salariul de baza,indemnizatia de incadrare,daca timpul astfel h!crat reprezinta cel putin 3 ore de noapte din timpul normal de lucru.
Recomandam sa vedeti si sectiunea Cariera, anunturi angajari Primarie.
În perioada de 9 octombrie 2024 - 11 octombrie 2024 , examen de promovare in grad profesional...
Se convoacă şedinţa a Consiliului Local Hudeşti, în sala de şedinţe a Căminului Cultural Document ...
Acordarea Diplomei de Fidelitate , declararea de uz şi interes public local, aprobarea tipului de...
Începand cu data de 11 Iulie, pe o perioadă de 60 de zile la sediul Primăriei...
Atribuirea unui contract de furnizare prin achizitie directă. Contractul implica achizitia unei...
Apel de proiecte gestionat de Ministerul Familiei ,Tineretului si Egalitatii de Sanse, coordonator de reforme...
Începând cu data de 28.05.2024 publicarea documentelor administrativ-teritorială tehnice ale...
La ora 14:00 se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Local Hudeşti Nr. 71 din 20.05.2024...
Telefon Robot: +40 231 623 102
Adresa: Strada Principală, Nr. 1, Loc. Hudești, Cod 717210, Jud. Botoșani
Se poate afirma că până in prezent s-au obținut unele rezultate bune, dar nu pe măsura posibilităților existente la nivelul comunei noastre.
În noile condiții se face tot mai simțită nevoia, cel puțin în infrastructură, a parteneriatului public – privat. În acest sens, și la nivelul comunei Hudești ar trebui să se vadă o creștere mai mare a disponibilităților sectorului privat de a prelua o parte din responsabilitățile și riscurile sectorului public, iar pe de altă parte, a sectorului public de a privatiza unele servicii de utilitate publică. Pe lângă alte metode tradiționale acest parteneriat trebuie privit ca o opţiune viabilă chiar și la nivelul comunei Hudești.
Primarul ales reprezinta localitatea si pe locuitorii ei. El trebuie sa asigure ordinea, fiind in stransa colaborare cu Politia; vegheaza la respectarea drepturilor cetatenilor; este ordonator de credite; este administratorul bunurilor comunei; se preocupa de calitatea si intretinerea drumurilor si podurilor publice; oficiaza casatoriile; se preocupa de bunul mers al treburilor din comuna.
Inainte de 1990 multi primari, mai mult impusi decat alesi s-au angajat ca vor face si vor drege. E necesar sa recunoastem ca s-au facut si unele lucruri bune dar nu pe masura conditiilor si posibilitatilor existente la Hudesti.