Secțiunea Carieră, referitoare la anunțurile pentru organizarea concursurilor pentru posturile disponibile, trebuie plasată în meniul intitulat Organizare și este necesar să includă toate informațiile utile pentru întocmirea unui dosar de candidatură, bibliografia, condițiile de eligibilitate, dar și rezultatele complete ale examenului scris, interviului și eventualele rezultate ale contestațiilor sau erate. Este necesară păstrarea arhivei concursurilor derulate în anii anteriori.
Recomandam sa vedeti si sectiunea Salarizare si functii Primaria Hudesti, Botosani.
Consultarea publicului cu privire la documentație, beneficiart Țului Valintin Dănuț în satul...
La procedura de achiziție directă în vederea implementării programului "MASĂ SĂNĂTOASĂ" preșcolari și...
Având în vedere referatul de aprobare nr .193/2024 întocmit de către primarul comunei Hudești și...
Autoritatea contractantă se află în imposibilitatea atribuirii unui contract ...
În sala de şedinţe a Căminului Cultural Hudeşti Nr. 143 din 16.10.2024 PUBLICAŢIE Conform art.135...
Auto sef-wash în sat Alba pe proprietate privată...
În vederea atribuirii contratului avand ca obiect PRESTARI SERVICII DE CATERING IN VEDEREA...
A DRUMURILOR COMUNALE SI SATESTI DE PE RAZA COMUNEI OFERTELE FINANCIARE SE VOR DEPUNE LA SEDIUL...
Telefon Robot: +40 231 623 102
Adresa: Strada Principală, Nr. 1, Loc. Hudești, Cod 717210, Jud. Botoșani
Se poate afirma că până in prezent s-au obținut unele rezultate bune, dar nu pe măsura posibilităților existente la nivelul comunei noastre.
În noile condiții se face tot mai simțită nevoia, cel puțin în infrastructură, a parteneriatului public – privat. În acest sens, și la nivelul comunei Hudești ar trebui să se vadă o creștere mai mare a disponibilităților sectorului privat de a prelua o parte din responsabilitățile și riscurile sectorului public, iar pe de altă parte, a sectorului public de a privatiza unele servicii de utilitate publică. Pe lângă alte metode tradiționale acest parteneriat trebuie privit ca o opţiune viabilă chiar și la nivelul comunei Hudești.
Primarul ales reprezinta localitatea si pe locuitorii ei. El trebuie sa asigure ordinea, fiind in stransa colaborare cu Politia; vegheaza la respectarea drepturilor cetatenilor; este ordonator de credite; este administratorul bunurilor comunei; se preocupa de calitatea si intretinerea drumurilor si podurilor publice; oficiaza casatoriile; se preocupa de bunul mers al treburilor din comuna.
Inainte de 1990 multi primari, mai mult impusi decat alesi s-au angajat ca vor face si vor drege. E necesar sa recunoastem ca s-au facut si unele lucruri bune dar nu pe masura conditiilor si posibilitatilor existente la Hudesti.