Pagina de plati yourpay.ro Am efectuat configurarile necesare, platile online se pot efectua din acest moment. Pentru accesarea platformei exista un Buton in partea de sus-stânga a Website-ului Pagina de plati este urmatoarea: yourpay.roCERERE

Str. Principală, Nr. 1, Loc. Hudești, Jud. Botoșani +40 231 623 102 secretariat@hudesti.ro
roenfrdehuit

Invitație depunere ofertă - PNMS

La procedura de achiziție directă în vederea implementării programului "MASĂ SĂNĂTOASĂ" preșcolari și elevi


Nr. de înregistrare 8412/08.11.2024

 

Se aprobă, Primar

 

 

ANUNȚ PUBLICITAR

PROGRAMULUI NAŢIONAL "MASĂ SĂNĂTOASĂ"-PNMS

PENTRU PREŞCOLARII ŞI ELEVII DIN CADRUL ŞCOLII GIMNAZIALE NR. 1 HUDESTI

 

Către toți operatorii economici interesați.

Vă invităm să depuneți oferta, în condițile prezentului anunț publicitar, la procedura de achiziție directă în vederea implementării PROGRAMULUI NAŢIONAL "MASĂ SĂNĂTOASĂ"-PNMS PENTRU PREŞCOLARII ŞI ELEVII DIN CADRUL ŞCOLII GIMNAZIALE NR. 1 HUDESTI

Date generale

Titlul proiectului : „ACHIZIȚIE "MASĂ SĂNĂTOASĂ"-

Tip contract : Furnizare ;

Valoarea estimată a achiziției este de: 243.993,00 lei fără TVA.

Coduri CPV :

55524000-9 - Servicii de catering pentru scoli (Rev.2)

Tip procedura: Achizitie directa.

În temeiul Legii 98/2016: (5) Autoritatea contractantă are dreptul de a achiziţiona direct produse sau servicii în cazul în care valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, este mai mică de 270.120 lei, respectiv lucrări, în cazul în care valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, este mai mică de 900.400 lei.

Prin intermediul viitorului contract de servicii se urmăreşte asigurarea serviciilor de de tip Masă caldă, în regim de pachet alimentar, pentru elevii si preşcolarii din unităţile de învăţământ din Hudesti , judeţul Botosani în cadrul Programului Naţional „Masă sănătoasă". Livrarea se va face la unităţile de învăţământ din Hudesti , judeţul Botosani.Volumul total al serviciilor face referire la un numar estimat 12.094 de portii. Acest volum al serviciilor a stat la baza stabilirii valorii estimate a contractului. Valoarea reala a contractului poate fi diminuata în functie de data intrarii în vigoare a contractului de achizitie precum si a numarului de elevi prezenti.

Sursa de finanțare: buget national

Termen limita de depunere a ofertelor: 12.11.2024, ora 1600

Modalitate de transmitere a ofertelor: Oferta dumneavoastră, va fi trimisă la:

Adresa: Primăria comunei Hudesti, localitatea Hudesti, județul Botoșani.

Telefon/Fax: 0231 623 102 / 0231 623 250

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ; Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Persoană de contact: Zlei Dimitre Catalin

Se acceptă oferte transmise în original, prin e-mail sau fax. pană la data si ora limita pentru depunere a ofertelor.

Ofertele depuse după data limită vor fi declarate întârziate și vor fi respinse.

Condiții de participare: Operatori economici de profil cu experienta in domeniu. Se solicita prezentarea certificatului constatator din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.

Oferta desemnata conforma si acceptat de AC va fi notificata sa publice pozitie in SICAP.

 

 

Tags:

Program de Lucru

Luni-Vineri 08-16

 > Detalii contact <

alegeri locale 2024

Anunturi

Ministerul Muncii și Protecției Sociale a elaborat o broșură de informare pentru consumatorii vulnerabili, ce cuprinde o serie de informații utile

Statistica trafic web

Astăzi323
Ieri369
Săptamână323
Lună5442
Total216334
25-01-20

Detalii contact

Telefon Robot: +40 231 623 102

Adresa: Strada Principală, Nr. 1, Loc. Hudești, Cod 717210, Jud. Botoșani

Email: secretariat@hudesti.ro, primariahudestibt@gmail.com

Rezultate bune

Se poate afirma că până in prezent s-au obținut unele rezultate bune, dar nu pe măsura posibilităților existente la nivelul comunei noastre.
În noile condiții se face tot mai simțită nevoia, cel puțin în infrastructură, a parteneriatului public – privat. În acest sens, și la nivelul comunei Hudești ar trebui să se vadă o creștere mai mare a disponibilităților sectorului privat de a prelua o parte din responsabilitățile și riscurile sectorului public, iar pe de altă parte, a sectorului public de a privatiza unele servicii de utilitate publică. Pe lângă alte metode tradiționale acest parteneriat trebuie privit ca o opţiune viabilă chiar și la nivelul comunei Hudești. {Play}

Reprezinta locuitorii ei

Primarul ales reprezinta localitatea si pe locuitorii ei. El trebuie sa asigure ordinea, fiind in stransa colaborare cu Politia; vegheaza la respectarea drepturilor cetatenilor; este ordonator de credite; este administratorul bunurilor comunei; se preocupa de calitatea si intretinerea drumurilor si podurilor publice; oficiaza casatoriile; se preocupa de bunul mers al treburilor din comuna.
Inainte de 1990 multi primari, mai mult impusi decat alesi s-au angajat ca vor face si vor drege. E necesar sa recunoastem ca s-au facut si unele lucruri bune dar nu pe masura conditiilor si posibilitatilor existente la Hudesti. {Play}