ANEXA nr. 2a)
la normele metodologice
RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ (1)
- model - descarca document WORD
Denumirea autorității sau instituției publice ...........................................
Sediul/Adresa ..................................................................................
Data ............................................................
Stimate domnule/Stimată doamnă ......................,
Prin prezenta formulez o reclamație administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, întrucât la cererea nr .............. din data de ..................... am primit un răspuns negativ, la data de ......................................................... , într-o scrisoare semnată de ...................................................................... (completați numele respectivului funcționar)
Documentele de interes public solicitate erau următoarele:
.....................................................................................................
Documentele solicitate se încadrează în categoria informațiilor de interes public, din următoarele considerente:
.....................................................................................................
Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informațiile de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informație, conform legii, a fost lezat.
Vă mulțumesc pentru solicitudine,
.......................................
(semnătura petentului)
Numele și adresa petentului ............................
Adresa ........................................................
Telefon .......................................................
Fax ............................................................