Către,
PRIMĂRIA COMUNEI HUDEȘTI
Nr. /
CERERE
cerere_înregistrare_Fosa.doc
cerere_înregistrare_Fosă-ok.PDF
Subsemnatul(a) cu domiciliul/ sediul în str .....................nr. .........b.....l sc.... et..... ap...... jud tel email.....................
posesor/oare a CI seria nr , în calitate de reprezentant al..............., CUI , în conformitate cu prevederile art. 11 alin. (1) din HG nr. 714/26.05.2022 privind aprobarea Criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, solicit:
înregistrarea sistemului individual adecvat de colectare si epurare a apelor uzate cu următoarele date de identificare
Amplasament: Loc str nr jud
Tipul sistemului individual adecvat de care beneficiez:
-
colectare (bazin vidanjabil etanș)
-
epurare (bazin vidanjabil cu evacuare in sol)
-
epurare (microstatie de epurare cu deversare în emisar)
-
Fără autorizație.
-
Cu Autorizație de construire a sistemului adecvat: nr /
Data punerii în funcțiune / /
Numărul de persoane deservite
Descrierea modului în care se realizează epurarea apelor uzate:
Descrierea modului în care realizează vidanjarea apelor uzate:
Contract de vidanjare nr./ ..încheiat cu SC
Anexez: •
-
Copia Autorizației de construire a sistemului adecvat;
-
Copia Procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor din care să rezulte verificarea etanșărilor;
-
Copia Contractului cu firma de vidanjare
-
Copia Certificatului de calitate/conformitate pentru bazinele/administrațiile de epurare achiziționate de la producători
Data
Semnătura