Pagina de plati yourpay.ro Am efectuat configurarile necesare, platile online se pot efectua din acest moment. Pentru accesarea platformei exista un Buton in partea de sus-stânga a Website-ului Pagina de plati este urmatoarea: yourpay.roCERERE

Strada Parcului, Nr. 18, Loc. Hudești, Cod 717210, Jud. BT +40 231 623 102 primaria@hudesti.ro
roenfrdehuit

Cerere înregistrarea sistemului individual adecvat de colectare si epurare a apelor uzate

Către,

PRIMĂRIA COMUNEI HUDEȘTI

Nr. /

CERERE

doccerere_înregistrare_Fosa.doc  pdfcerere_înregistrare_Fosă-ok.PDF

Subsemnatul(a) cu domiciliul/ sediul în str .....................nr. .........b.....l sc.... et..... ap...... jud tel email.....................

posesor/oare a CI seria nr , în calitate de reprezentant al..............., CUI , în conformitate cu prevederile art. 11 alin. (1) din HG nr. 714/26.05.2022 privind aprobarea Criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, solicit:

înregistrarea sistemului individual adecvat de colectare si epurare a apelor uzate cu următoarele date de identificare

Amplasament: Loc str nr jud

Tipul sistemului individual adecvat de care beneficiez:

  • colectare (bazin vidanjabil etanș)

  • epurare (bazin vidanjabil cu evacuare in sol)

  • epurare (microstatie de epurare cu deversare în emisar)

  • Fără autorizație.

  • Cu Autorizație de construire a sistemului adecvat: nr /

Data punerii în funcțiune / /

Numărul de persoane deservite

Descrierea modului în care se realizează epurarea apelor uzate:

Descrierea modului în care realizează vidanjarea apelor uzate:

Contract de vidanjare nr./ ..încheiat cu SC

Anexez: •

  • Copia Autorizației de construire a sistemului adecvat;

  • Copia Procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor din care să rezulte verificarea etanșărilor;

  • Copia Contractului cu firma de vidanjare

  • Copia Certificatului de calitate/conformitate pentru bazinele/administrațiile de epurare achiziționate de la producători

 

Data

Semnătura

Tags:

Program de Lucru

Luni-Vineri 08-16

 ||| Detalii contact |||

 

Anunturi

Ministerul Muncii și Protecției Sociale a elaborat o broșură de informare pentru consumatorii vulnerabili, ce cuprinde o serie de informații utile

Statistica trafic web

Astăzi22
Ieri189
Săptamână22
Lună6287
Total265205
25-06-23

Detalii contact

Telefon Robot: +40 231 623 102

Adresa: Strada Parcului, Nr. 18, Loc. Hudești, Cod 717210, Jud. Botoșani

Email: secretariat@hudesti.ro, primariahudestibt@gmail.com (temporar)

Rezultate bune

Se poate afirma că până in prezent s-au obținut unele rezultate bune, dar nu pe măsura posibilităților existente la nivelul comunei noastre.
În noile condiții se face tot mai simțită nevoia, cel puțin în infrastructură, a parteneriatului public – privat. În acest sens, și la nivelul comunei Hudești ar trebui să se vadă o creștere mai mare a disponibilităților sectorului privat de a prelua o parte din responsabilitățile și riscurile sectorului public, iar pe de altă parte, a sectorului public de a privatiza unele servicii de utilitate publică. Pe lângă alte metode tradiționale acest parteneriat trebuie privit ca o opţiune viabilă chiar și la nivelul comunei Hudești. {Play}

Reprezinta locuitorii ei

Primarul ales reprezinta localitatea si pe locuitorii ei. El trebuie sa asigure ordinea, fiind in stransa colaborare cu Politia; vegheaza la respectarea drepturilor cetatenilor; este ordonator de credite; este administratorul bunurilor comunei; se preocupa de calitatea si intretinerea drumurilor si podurilor publice; oficiaza casatoriile; se preocupa de bunul mers al treburilor din comuna.
Inainte de 1990 multi primari, mai mult impusi decat alesi s-au angajat ca vor face si vor drege. E necesar sa recunoastem ca s-au facut si unele lucruri bune dar nu pe masura conditiilor si posibilitatilor existente la Hudesti. {Play}